نرم افزار آزمایشگاه – پذیرش، جواب دهی و مدیریت فرآیند ها

ورژن ۶۸۵۰برنامه آزمایشگاه راهکار با امکانات زیر آماده ارائه می باشد.

با بهبود در چاپ مقادیر طبیعی و رفع ایرادات موجود، افزودن امکان جستجوی محدوده برگه کار بر اساس تاریخ جواب و بهبود هایی در رسید پرداخت از پذیرش،تصحیح خطای چاپ برچسب از منوی چاپ برچسب. افزودن امکان چاپ تلفن و بارکد شماره بیمار در برگه کار بخشها و بهبود هايي در تنظيمات كيبورد ديف

✅ رفع کلیه مغایرت های مالی بین گزارشات مختلف برنامه و موارد مربوط به فایل ها و لیست های بیمه

✅ مشخص شدن تست های فاقد کد ملی در پذیرش، جهت انجام امور مقتضی توسط مسئول پذیرش.

✅ افزوده شدن امکان دریافت ما به التفاوت از بیماران دارای قرارداد بیمه تکمیلی ( با کای کمتر از کای خصوصی )

✅ افزوده شدن امکان دریافت هزینه تست های فاقد کد ملی ( غیر قابل پرداخت توسط بیمه ها ) از بیمار، به طور اتوماتیک.

✅ افزوده شدن امکان تخصیص بایگانی فقط با کد ملی ( جهت کاهش خطا های تخصیص بایگانی به دلیل تشابه اسمی ) .

✅ امکان شروع پروسه پذیرش، با ورود کد ملی.

✅ حل مشکل عدم نمایش صحیح تغییرات در پذیرش و جوابدهی.

✅ بازکردن قفل بیماران در پذیرش و جوابدهی توسط کلیه اشخاص دارای مجوز این کار و نه فقط مدیر سیستم.

✅ افزودن کد ملی تستها در نمایش اطلاعات تستهای پذیرش شده وقتی ماوس روی تست نگه داشته شود.

✅ تغییر نوع شماره صفحه بیمه از عدد به رشته ۱۰ حرفی.

 

✅توانایی محاسبه خودکار تعرفه ها

✅امکان افزوده شدن وب سرویس های سازمان های بیمه گر ( تامین اجتماعی، سلامت،بانک ملی)

✅ پی سی پوز و رفع برخی ایرادات کوچک

✅امکان تخصیص شماره بایگانی فقط بر اساس کد ملی یا شماره سریال بیمه بیمار برای حذف تشابهات اسمی و ایرادات در تخصیص شماره های بایگانی و اطمینان هر چه بیشتر به سوابق نتایج بیماران

✅افزودن امکان محاسبه مابه التفاوت در بیمه های تکمیلی برای مواردی که بیمه تکمیلی، تمام هزینه ها را پوشش نمی دهد.

✅تصحیح مشکل عدم نمایش بعضی تستهای پذیرش شده در جوابدهی.

✅تصحیح تگ نوع بیمه در دیسکت های بیمه خدمات درمانی.

✅تصحیح کپی کد ملی در کپی تست از یه بخش به بخش دیگر

✅افزودن کد ملی در فایلهای ارسالی اکسل جهت طب کار

✅ تصحیح محاسبه جمع در صورتحساب آزمایشگاه برای قراردادهای دارای اضافه بیمار و بیمه بجز ۱۰۰

✅ تغییر رنگ در نمایش تستهای فاقد کد ملی در پذیرش

 

سیستم های مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی که از آن ها گاهی با عناوینی نظیر سیستم اطلاعات آزمایشگاه (LIS) یا سیستم مدیریت آزمایشگاه نیز یاد می شود، نرم افزار هایی هستند که بمنظور مدیریت اطلاعات و فرآیند های آزمایشگاهی طراحی و توسعه داده می شوند. بطور معمول مدیریت نمونه های آزمایشگاهی، تجزیه و تحلیل، گزارشگیری و پیگیری وضعیت این نمونه ها، عموما بصورت دستی و توسط نیروی انسانی انجام می گیرد که کاری بسیار زمان بر و اغلب با خطای انسانی همراه میباشد. این نرم افزار امکان خودکار سازی فرآیند گزارش گیری از نمونه ها را برای آزمایشگاه ها فراهم می نماید.

 

  • سامانه ارسال اتوماتیک پیامک متصل به نرم افزار آزمایشگاه
  • سامانه جواب دهی اینترنتی متصل به نرم افزار آزمایشگاه
  • سامانه ارسال نسخ اینترنتی سازمان تامین اجتماعی متصل به نرم افزار آزمایشگاه
  • سامانه ارسال نسخ اینترنتی سازمان بیمه سلامت متصل به نرم افزار آزمایشگاه
  • سامانه pc pos متصل به نرم افزار آزمایشگاه
  • نرم افزار اتصال دو سویه / یک سویه دستگاه های پزشکی آزمایشگاهی
  • سامانه امضای دیجیتال پزشکان
  • سامانه ثبت و رهگیری نمونه های مراجعین
  • سامانه نوبت دهی متصل به نرم افزار آزمایشگاه

 

• کار با نرم‌افزار بسیار ساده است (User-Friendly Interface).
• امکان اضافه کردن تعداد نامحدود کاربر به شبکه آزمایشگاه.
• امکان اتصال دستگاه‌های آزمایشگاهی به نرم‌افزار به صورت یک طرفه و دو طرفه. در این صورت نیازی به پذیرش بیمار بر روی دستگاه برای انجام آزمایش از یک سو و درج جواب آزمایش‌ها از سوی دیگر نیست. این کار به صورت خودکار انجام می‌شود.
• امکان تعریف ۶۰ آزمایش و پانل پرکاربرد برای پذیرش آسان‌تر بیماران.
• امکان اتصال دستگاه چاپ نسخه(قیمت زن)‌ و چاپ برچسب برای روی ظرف نمونه(لیبل زن)‌ به نرم‌افزار.
• امکان بایگانی کردن پرونده‌ی بیمار و مشاهده‌ی روند جواب‌های بیمار بایگانی شده (به صورت نموداری و عددی) در دوره‌های مختلف بر اساس آزمایش‌های مختلف. به علاوه با این امکان دیگر نیازی به پذیرش مجدد بیماری که پرونده‌اش بایگانی شده نخواهید داشت.
• اورژانسی کردن بیمار و مشخص کردن آزمایش‌های اورژانسی بیمار.
• امکان چاپ نرمال‌های بیماران بر اساس سن و جنس بیمار.
• امکان تعریف کاربران مختلف و تعیین سطح دسترسی‌ها.
• امکان تعیین حق دسترسی هر کاربر به بخش‌های مختلف آزمایشگاه (هماتولوژی، بیوشیمی و …).
• امکان ارسال بیماران با بیمه تامین اجتماعی به سایت درمان از صفحه پذیرش(SSO).
• امکان به روز رسانی قیمت تمام آزمایش‌ها به صورت خودکار و تنها با فشردن یک کلید.
• امضای دیجیتال جواب‌ها به گونه‌ای که با فشردن یک دکمه امضای دکتر/مسئول فنی بر روی جواب بیمار چاپ می‌شود. در این امکان، تمام موارد امنیتی و مسئولیت‌های امضا رعایت شده است.
• جستجوی پیشرفته‌ی بیمار با تکنولوژی Pattern Matching.
• ثبت تمامی تغییرات اعمال شده توسط کاربران در پذیرش و جوابدهی و لیست کارکرد و اخذ گزارش از این تغییرات.
• امکان جواب‌دهی آنلاین به بیماران و پزشکان معالج از طریق اینترنت.
• امکان ارسال پیامک (SMS)، به صورت خودکار برای بیماران جهت اطلاع از تاریخ مراجعه، تاخیر در آماده شدن جواب، و همچنین ارسال پیامک گروهی جهت تبلیغات و تبریک به بیماران.
• امکان پذیرش زوج (ازدواجی) و یا ثبت موارد اعتیادی و اخذ گزارش از آن‌ها.
• آمارهای متعدد (به صورت عددی و نموداری) مانند منحنی درآمد، تعداد بیماران، آمار مالی و تعداد آزمایشات پذیرش شده در مقطع زمانی مد نظر کاربر و …
• سازگاری برنامه با تمامی ویندوزهای سرور (۲۰۰۳، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲) و شخصی (XP، Vista، ۷, ۸, ۱۰).
• امکان تعریف آزمایشگاه‌های همکار و هم‌چنین اخذ گزارش جداگانه از عملکرد این مراکز٫
• امکان جوابدهی آزمایشات بر مبنای برگه کار یا Work List (جوابدهی تستی).
• امکان ارسال گزارش‌ها به برنامه‌ی Excel.
• امکان تعریف ساعت و روز انجام هر آزمایش برای تعیین تاریخ جواب به صورت خودکار در زمان پذیرش بیمار.
• امکان انتقال اطلاعات بیماران به برنامه‌ی «آمار و کنترل کیفی» برای آمارگیری پیشرفته.
• امکان انتقال اطلاعات بیماران به برنامه‌ی «پاتولوژی» بدون نیاز به پذیرش مجدد.
• تهیه‌ی چندین پشتیبان (Backup) به صورت خودکار و دستی روی سرور و کامپیوترهای کلاینت.
• مشاهده، تایید، رد، امضا و کامنت‌گذاری اینترنتی برای بیماران قابل استفاده برای پزشکانی که به طور مداوم در آزمایشگاه حضور ندارند.
• پیغام هشدار برای ایجاد سال جدید در ماه آخر سال.
• نمایش سابقه بیمار در صفحه جوابدهی بیماران با کلید Ctrl+H.
• امکان چاپ کارت گروه خون، چاپ عکس روی کارت و چاپ پشت کارت گروه خون با رنگ‌های مختلف برای تفکیک نتیجه‌ی آزمایش.
• امکان چاپ گواهی ازدواج و یا هر گونه گواهی دیگر.
• امکان دسترسی به بایگانی بیماران با وارد کردن شماره دفترچه ( شماره پرسنلی پرسنل شرکت نفت).
• اضافه کردن تعریف بیمه تکمیلی ، محاسبات لازم برای سهم بیمه مورد نظر و امکان گزارش لیست و دیسکت بیمه تکمیلی.
• امکان اتصال دستگاه کارت‌خوان (POS) به نرم‌افزار.
• امکان اتصال دستگاه نوبت دهی به نرم افزار و نمایش مراحل از بدو ورود بیمار تا خروج ایشان.
• امکان پرداخت با کارت اعتباری از همان صفحه پذیرش.
• امکان انتقال اطلاعات بیماران به برنامه‌ی «آمار و کنترل کیفی» برای آمارگیری پیشرفته.
• و ده‌ها امکان دیگر…